sobota 29. března 2014

Háčkovaná dečka

 
 


Konečně se mi podařilo uháčkovat něco do jídelny. Plánovala jsem nějaký výrobek již dříve, ale nakonec z toho byl nejdřív sedák na stoličku na chodbu a pak polštář na zahradu.

Na stole v jídelně se mi už nelíbila proutěná podložka, tak jsem zkusila uháčkovat novou. Rozmýšlela jsem se mezi růžovou a tyrkysovou a jsem moc ráda, že jsem se nakonec rozhodla pro tu druhou variantu. S béžovou kostkou i puntíkem, které teď dávám na stůl se mi moc líbí.




 Opět jsem použila Paris a háček číslo 4. Původně jsem chtěla udělat stejný vzor, jako na své oranžové dečce, ale jelikož jsem si návod nenapsala, neměla jsem teď trpělivost počítat, jak přesně jsem háčkovala. Takže tato dečka nakonec vypadá trochu jinak.



Tentokrát jsem si ale postup psala, tak pokud by měl někdo zájem, tady je návod:

5 řet. ok spojit do kroužku 
1.řada      18 dl.sl.
2.            *1 dl.sl.1řet.oko* 18x
3.            *2dl.sl. pod řet.oko,1 řet.oko* 18x
4.            *3dl.sl. pod řet.oko, 1řet.oko* 18x
5.             1dl.sl. nad každý dl.sl. a pod řet. oko
6.             *3dl.sl.sháčkovat, 4 řet.oka*
7.             *4dl.sl. pod 4 řet.oka, 1dl.sl. nad  sháčkované 3 dl.sl.     
8.             *1dl.sl. 1 řet.oko, vynechat jeden sloupek, 1dl.sl.* 5x 1 řet.oko 1dl.sl. do samého oka jako předešlý dl.sl., opakovat od * dokola
9.             2 dl.sl. pod každé řet.oko
10.           *3dl.sl. sháčkovat, 3 řet. oka*
11.           *3dl.sl.pod 3řet.oka, 1dl.sl.nad 3 dl.sl.*
12.           *2 oka vynechat, 5 dl.sl. do 3.oka, 2oka vynechat, kr.sl. do 3.oka
 
 


Je to první dečka, ze které jsem opravdu nadšená, protože z téhle bavlny má tu správnou 'tloušťku' a hezky drží tvar.




My tu tento víkend máme 20 stupňů, tak jdu ještě užívat sluníčka. Mějte všechny hezký víkend, Jana


24 komentářů:

  1. Ahoj Jani, dečka se mi moc líbí, návod si hned ukládám, Moc děkuji. :-) Barvičku jsi vybrala dobře, hezky ti to vše ladí a je to veselé. Pěkný víkend. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. JANI,
    MOC PĚKNÁ BARVIČKA .. HODÍ SE TI K ŽIDLIČCE.
    DÍK ZA NÁVOD ..
    DEČKU UŽ MÁM HOTOVOU.

    PĚKNOU NEDĚLKU .. DENISA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda Deniso to je rychlost!!!! A já myslela, že teď na háčkování nemáš náladu:)) To ta háčkovací nechuť moc dlouho netrvala:)) Dávalo v návodu vše smysl? Pokud ne, dej mi prosím vědět a já pozměním. Děkuji, Jana

      Vymazat
    2. JANI,
      TVÁ MOC PĚKNÁ DEČKA MĚ NAKOPLA K HÁČKOVÁNÍ.
      POTŘEBOVALA JSEM DÁREK NA DNEŠEK.
      JE TO MOC PĚKNÝ NÁVODÍK :-)
      JÁ CHYSTÁM TAKY JEDEN.

      HÁČKOVANÁ NECHUŤ MI VYDRŽELA CCA 3 TÝDNY.
      NEBOJ UŽ JE A VELKÁ.

      PĚKNÝ DEN DENISA

      Vymazat
  3. Moc hezká dečka, díky za návod. Pustím se do ní. Jindra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se návod hodí. Přeji hezké háčkování :)

      Vymazat
  4. Krásná dečka a také krásná barva. Modrou mám moc ráda :) Užívej teplíčka a přeji ti krásný nový týden :) Jola

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, dečka je nádherná!!!! Taky děkuji za návod, určitě ho využiju.

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, dečka je krásná. Děkuji za návod, vyzkouším :-) Hana

    OdpovědětVymazat
  7. Jani ta je tak krásná!!!! S dovolením ji co nejdříve dle tvého návodu zkusím. Velmi děkuji za návštěvu u mne! Ukládám si Tvůj blog mezi oblíbené, protože to co jsem v té rychlosti viděla, mi ukazuje stejnou krevní skupinu :-) Měj se moc krásně a budu se těšit na další vzájemné návštěvy :-)) Pa Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani tak jsem se do ní ve čtvrtek večer pustila a nedokázala odejít. V komentech jsem na dotaz uvedla tvůj web :-) Chceš-li koukni :-) http://zadomacimstestim.blogspot.cz/ Krásný zbytek dne a příjemnou neděli :-) pa Eva

      Vymazat
    2. Evi, jsem ráda, že se ti návod hodil a využila jsi ho :) Jana

      Vymazat
  8. Dekuji za navod,mam decku pro mamku jako darek k svatku se setikem decek pod hrnecek :)Renca

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renčo, jsem ráda, že se Vám návod hodil. Maminka bude mít určitě ze setu radost. Hezké léto, Jana

      Vymazat
  9. Moc moc děkuji za návod dečka je dokonalá :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikol, děkuji, budu ráda, pokud se to bude hodit. Hezký večer, Jana

      Vymazat
  10. Dečka je nádherná, těším se až vyzkouším (jsem začátečník a moc mě to baví). Na těchto stránkách jsem dnes prvně.
    Chtěla bych se zeptat zda by šla uháčkovat i z Camilly nebo Edity? Moc děkuji. Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro, jsem ráda, že se dečka líbí. Určitě půjde uháčkovat z jakékoli příze, jen se musí přizpůsobit velikost háčku. Hezké háčkování, Jana

      Vymazat
  11. Обожаю голубой цвет! У вас получилась очень красивая салфетка! еще мне понравился чехол для табурета!!!

    OdpovědětVymazat
  12. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  13. Dobrý den,
    moc hezká dečka, prosím o radu jsem začátečnice a moc nechápu 8. řadu? :) 5x ŘO jako 5 ŘO za sebou? Pak mi to ale moc pěkně nevychází a mám tu řadu všelijakou :D
    Moc děkuji.

    OdpovědětVymazat
  14. Dobrý deň,chcem sa opýtať koľko klbiek paris od drops ste na decku použila?ďakujem za odpoveď.zuzana

    OdpovědětVymazat